Tilmeldimg til 2024

Tilmelding til Ringen Rundt 2024 åbner 1. april !

 Og du kan tilmelde dit historiske køretøj HER !

torsdag den 25. september 2014

Fra feber til epidemi?

Bedst som jeg gik og troede, at det var toppet, er der blevet konstateret endnu et tilfælde af motorhistorisk racerfeber i Roskilde! Vores lokale museum har et foredrag på plakaten på onsdag i næste uge, og taleren er denne gang den tidligere præsident for Dansk Automobil Sports Union, C. C. Hansen. Det kommer til at omhandle Roskilde Rings historie, og dens betydning for dansk motorsport. C.C. har spurgt om jeg vil deltage, så vi kan ping pong'e lidt i løbet af foredraget. Det har jeg selvfølgelig sagt ja til.
Se pressemeddelelsen HER

C.C. og jeg selv til den byvandring på Ringen jeg forestod i august

Ingen kommentarer:

Send en kommentar