Tilmeldimg til 2024

Tilmelding til Ringen Rundt 2024 åbner 1. april !

 Og du kan tilmelde dit historiske køretøj HER!

tirsdag den 30. juni 2015

Kunder i biksen

Igen i år har jeg engageret mig som frivillig på Roskilde Festival. Vi er jo helt pjattede med events her i byen, og jeg har de sidste 15 år arbejdet for den samme arbejdsgruppe derude. Selvom jeg ikke er ubetinget fan af den belejringstilstand, byen befinder sig i gennem næsten to uger, kan jeg jo ikke holde mig væk. Og bedst som jeg cyklede derud i søndags, kunne jeg se en masse cykler parkeret ved vores første sten. Jeg tjekkede tallene i går, og selvom det ikke er sikkert, at de cykler her er parkeret af gæster til vores museum, så det fint ud. Over 400 visninger af filmene siden 5. juni.

Til sammenligning har den midlertidige video, der har ligget på stenene det forgangne år,
været vist 305 gange på dansk, og 116 på engelsk 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar