Tilmeldimg til 2024

Tilmeld dit klassiske køretøj her

 Direkte link til  YourTicket!

tirsdag den 4. august 2015

Jeg gi'r en omgang!

Sommer er tid til byvandringer, og nu hvor det ser ud til at være sommer i Roskilde, vil jeg gerne opfordre alle interesserede, til at dukke op på Ringen i morgen onsdag den 5. august klokken 19:00. I rækken af byvandringer Roskilde byder på, er det nemlig blevet min tur igen. Sidste år dukkede der 250 mennesker op, og jeg må nok indrømme, at det var en DEL mere end jeg havde forventet. Efter det forgangne år har stået i Ringens tegn, er jeg lidt spændt på at se hvor mange der kommer. Der er en god tradition for byvandringer her i byen, og vejret ser ud til at arte sig så jeg bliver nok ikke alene derude...

Fra august 2014: Det er mig i midten af billedet. Jeg står og kigger mod venstre

Ingen kommentarer:

Send en kommentar