Tilmeldimg til 2024

Tilmelding til Ringen Rundt 2024 åbner 1. april !

 Og du kan tilmelde dit historiske køretøj HER!

søndag den 31. maj 2015

Bagsiden

I weekendens udgave af lokalavisen var Otto og jeg selv afbildet foran den anden sten, vi satte på Ringen. Jeg står med det klistermærke, man får for at køre en omgang dernede til fødselsdagen på fredag, og som min ven Mike har lavet til os. Så langt, så godt.

Et par tøser jeg har snakket med, reagerede på, at der i artiklen står, at man kan blive vist rundt fra sten til sten af en guide, der fortæller historier om banen. Sådan forholder det sig ikke helt. Jeg tror hverken Otto eller jeg selv får tid til at gå tur med folk dernede, og Per - vores ceremonimester som har langt de fleste røverhistorier om Roskilde Ring - bliver forhåbentlig stående omkring lydanlægget. Tøserne, som reagerede på artiklen, skal nemlig demonstrere QR-koderne og vise folk vej til stenene - men det er meget begrænset, hvad de kan fortælle af historier OM banen.

Slutteligt er der et helt afsnit i artiklen, der hedder "Med til indvielsen". Her beretter avisen, at Kevin Magnussen, Erik Høyer, Ole Vejlund, Thorkild Thyrring, Ronnie Bremer, Arne Riis og Jason Watt dukker op. Det er ikke noget, hverken Otto eller jeg kan bekræfte - men det kan da være de ved noget på redaktionen, som vi ikke gør (jeg gætter på at forvirringen er opstået, da vi sendte en pressemeddelelse ud i sidste uge).

Nogle af dem kommer med sikkerhed, men jeg er ikke sikker på, at en travl ung mand som Kevin for eksempel har tid til den slags.

http://roskilde.lokalavisen.dk/10-sten-i-ringen-/20150530/artikler/705299921/1883

1 kommentar:

  1. Billeder af den 10. mindesten i Roskilde Ring-park.
    http://karstensfblog.blogspot.dk/2015/06/roskilde-ring-60-ars-jubilum-den-10.html

    SvarSlet